فروش انواع بال ولو گازی ایرانی مطابق با آخرین استاندارد های شرکت ملی گاز با قیمت و زمان تحویل قابل قبول برای شما از طریق سایت شیرآلات ایران امکان پدیر می باشد.

بال ولو یا همان شیر توپی چیست ؟

شیر های توپی و یا بال ولو ها یک نوع شیر ربع گرد می باشند که برای قطع و وصل جریان با استفاده از چرخش یک گوی کروی که مسیر جریان را باز و یا بسته می کند استفاده می شود.

محل عبور جریان سیال از درون گوی کروی شکل و همچنین از درون خود شیر را به اصطلاح بور (Bore) می گویند.

هنگامی که حفره درون گوی در راستای خط جریان لوله می باشد شیر در حالت باز قرار دارد و در غیر این صورت مسیر جریان مسدود و شیر بسته است. شیر های توپی به دلیل قابلیت اطمینان بالا و نوع آب بندی مناسبی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای گازها می باشند.

استاندارد طراحی این محصول BS5351 API6D  و  تست آتش (FIRE SAFE  )  آن مطابق با استاندارد API6FA   انجام شده است.

انواع بال ولو گازی

  • بال ولو فلو تینگ

در این نوع شیرها، بال با متریال ASTM A105 با پوشش الکترولس نیکل به صورت شناور بوده و از دو قسمت بدنه و کلوژر با متریال  ASTM A216  WCB   و به صورت انتهای فلنجی و   FULL BORE  به صورت عملکرد دستی می باشد .

  • بال ولو ترنیون

در این نوع شیر ها، بال ، استم ، ترنیون و سیترینگ  با متریال ASTM A105 با پوشش الکترولس نیکل بوده و در نوع فلنجی به صورت 2 تکه و سه تکه  با متریال   ASTM A216  WCB  با اتصال کلوژر به بدنه با استادبولت و اتصال به خط توسط فلنج طراحی و ساخته می شوند.و سیستم آب بندی دوطرفه ( DOUBLE BLOCK AND BLEED  ) آن مطابق با استاندارد API6FA   انجام شده است .

جهت اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید می توانید از ما راهنمایی بخواهید .

 

09139319802

09132305560