ایستگاه گاز 400 متری، ایستگاه اندازه گیری گاز 400-60-60 ،مطابق با استاندارد ASME B3 ASME B31.8 و استاندارد شرکت ملی گاز ایران IGS ، به دو صورت کابینتی و مسطح بر روی SKID می باشد، این ایستگاه ها به صورت دو رن و یا تک رن طراحی و ساخته می شود .که از اجزای اصلی ایستگاه  فیلتر گاز خشک ،کنتور توربینی ،پلاگ ولو و بال ولو (شیر توپی ) ، نیدل ولو استیل ، بال ولو استیل می باشد.برای کنترل عملکرد خطوط لوله و به ویژه در مکان هایی که انتقال مالکیت انجام می شود ،میزان جریان گاز یا مایعات را در مکان های مختلف اندازه گیری می کنند. بسته به هدف برای اندازه گیری ،چه برای نظارت بر عملکرد یا برای درآمد ،ممکن است تکنیک های اندازه گیری مورد استفاده با توجه به دقت مورد نیاز متفاوت باشد.

مشترکین صنعتی ایستگاه گاز

شامل گروه های ذیل می باشد

  •  واحدهاي صنعتی، نیروگاههاي خصوصـی، پالایشـگاه هـا و تلمبـه خانـه هـا، ایستگاههاي تقویت فشار، یاردهاي بهره برداري،
  • پتروشیمی ها، واحـدهاي تولیـد محصـولات کشاورزي، دامپروري، آبزیان، تاسیسات گردشگري، نانواییهاي صنعتی و… با ارائـه تاییدیـه معتبر از مراجع ذیصلاح
  • نیروگاهها (در مالکیت وزارت نیرو )
  • ایستگاههاي سوخت گیري گاز طبیعی

نصب و راه اندازی ایستگاه گاز 400 متری

مجموعه ایران ولو با سابقه چندین ساله در زمینه نصب و راه اندازی ایستگاه های تقلیل فشار گاز آماده ارائه خدمات لوله گذاری خط انتقال گاز ،نصب و راه اندازی هیتر ،سپراتور ،ایستگاه گاز ،اجرای خطوط تغذیه و شبکه می باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت و سفارش گذاری برای فروش ایستگاه گاز اندازه گیری 400-60-60 و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز ، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد .