فروش ایستگاه اندازه گیری گاز 1000-60-60 ، مطابق با استانداردASME B3 ASME B31.8 و استاندارد شرکت ملی گاز ایران IGS ، به دو صورت کابینتی و مسطح بر روی SKID .

این ایستگاه ها به صورت دو رن و یا تک رن طراحی و ساخته می شود . که از اجزای اصلی ایستگاه  فیلتر تصفیه گاز خشک ، کنتور توربینی ، پلاگ ولو و بال ولو (شیر توپی ) می باشد.

آشنایی با انواع ایستگاه هاي گاز

  1. ایستگاه دروازه شهری (City Gate Station: C.G.S)
  2. ایستگاه مرزی شهری (Town Border Station: T.B.S)
  3. ایستگاه تقلیل فشار گاز ناحیه ای (درون شهری) (District Reducing Station: D.R.S)
  4. ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار (Metering and Regulating Station: M.R.S)
  5. ایستگاه ترکیبی (C.G.S/T.B.S)
  6. ایستگاه تقلیل فشار (Regulating Station: R.S)
  7. ایستگاه اندازه گیری (Metering Station: M.S)

نقش ایستگاه های گاز

گاز ماده ای بی رنگ و بی بو است که به صورت ناخالص در اعماق زمین یافت می شود و پس از استخراج و پالایش به صورت گاز شیرین در آمده و خطوط انتقال جریان می یابد. گاز در مسیر خود در اثر اصطکاک و \ستی و بلندی های زمین افت فشار پیدا میکند . بدین منظور از ایستگاه های تقویت فشار استفاده می شود تا پتانسیل لازم را به گاز داده و آن را به شهر ها و روستاها و صنایع برساند.

فشار گاز درخطوط انتقال در حدود 1000psi می باشد که استفاده از این فشار گاز به خاطر مشکلات طراحی و تهیه مواد و مهمتر از همه ایمنی آن در شهرها و حتی صنایع عملا غیر ممکن است. به همین جهت با استفاده از ایستگاه های تقلیل فشار (برون شهری  TBS)  فشار گاز به مقدار مورد نیاز شهرها و صنایع تا حد 60  PSI  کاهش پیدا میکند. برای مصارف خانگی با استفاده از رگولاتور ، مجددا این فشار تا 15 PSI ویا مقادیر مورد نیاز دیگر می رسد . برای صنایعی ماننده گلخانه ها ، کارگاه ها و کوره های اجر پزی ، کارگاه های صنعتی و …. که فشار 60 را مصرف میکنند، از ایستگاه های مترینگ جهت اندازه گیری حجم گاز استفاده می شود.

 ایستگاه ها از نظر شکل ظاهری، بسته به موقعیت محل نصب ، شرایط جوی منطقه و نیاز متقاضی می توانند در دو نوع مسطح وکابینتی تولید شوند. ایستگاههای کابینتی نسبت به ایستگاههای مسطح فضای کمتری اشغال می کنند.

نصب و راه اندازی ایستگاه گاز

مجموعه ایران ولو با داشتن کادری متخصص وتوانمند آمادگی انجام فعالیت های خط انتقال گاز خط تغذیه و شبکه داخلی مجموعه های صنعتی به همراه نصب و راه اندازی ایستگاه های گاز را دارد

جهت خرید و اطلاع از قیمت و سفارش گذاری برای فروش ایستگاه اندازه گیری گاز 1000-60-60 و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز ، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد .