فروش شیر منیفولد پنج راهه : منیفولد را می توان دسترسی‌ استانداردی برای ترنسمیتر‌های فشار و ترنسمیترهای اختلاف فشار دانست.

با استفاده از یک شیر منیفولدی می‌توان تعمیرات و یا کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق  را بدون خاموشی خط انجام داد.

 

 

انواع شیرهای منیفولدی

  • شیرهای منیفولدی دو راهه

  • شیر‌های منیفولدی سه راهه

  • شیرهای منیفولدی پنج راهه

کاربرد عمده این نوع شیر سوزنی برای ترنسمیترهای فشار (Pressure Transmitter) وترنسمیترهای اختلاف فشار (DPT)  می باشد.(ترنسمیتر فشار وسیله‌ای است برای تبدیل فشار اندازه گیری شده به یک سیگنال الکتریکی قابل اندازه گیری)

جهت استفاده از این شیر برای کالیبراسیون، شیر مسدود کننده را بسته، درین را به یک مولد فشار بسته و عملیات تست فشار را انجام می‌دهیم. در این حالت نیازی به خارج کردن تجهیز از خط و خارج شدن خط نیست.

این شیر شامل دو شیر مسدود کننده، یک شیر تعادلی (Equalizer) و دو شیر ونت (Vent) و یا تست است. پروسه چک کردن نقطه صفر ترنسمیتر همانند شیر منیفولدی سه‌راهه است. در صورت نیاز به کالیبره کردن ترنسمیتر را در 3 یا 5 نقطه کافی است بعد از برابر سازی فشار‌ها، شیر تست را به یک مولد فشار متصل کرد.

در این حالت فشار دو سمت پرفشار و کم فشار برابر شده و در صورت کالیبره بودن، DPT باید نقطه صفر دستگاه را نشان دهد.

 

لازم به ذکر است که ‌HP side (high pressure side) الزاماً سمت پرفشار جریان نیست. فشار این سمت می‌تواند از سمت LP کمتر باشد. در این صورت ولتاژی که به عنوان سیگنال خروجی DPT است، یک مقدار منفی را نشان خواهد داد.

کاربرد شیر منیفولد 5 راهه را میتوانید توسط آقای مهندس فرزاد لطفی در ویدئو زیر مشاهده کنید .

برگرفته شده از سایت www.namatek.com

فروش شیرسوزنی چند راهه (منیفولد) و خرید اینترنتی انواع شیر ها از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد .جهت اطلاع از آخرین قیمت منیفولد و سفارش گذاری کالا، از کارشناسان فروش ما راهنمایی بخواهید

[contact-form-7 id=”206″ title=”بدون عنوان_copy”]