گیج اختلاف فشار|دی پی گیج

گیج اختلاف فشار|دی پی گیج مارک konics ساخت کره ،جهت اندازه گیری اختلاف فشار دو سر فیلتر تصفیه گاز خشک مورد استفاده قرار میگیرد.

گیج های اختلاف فشار کونیکز ، به همراه شیرسه طرفه به صورت یکپارچه می باشد.

فروش گیج اختلاف فشار

گیج اختلاف فشار (Differential Pressure Gauges) چیست؟

اختلاف فشار به عنوان تفاوت فشار بین دو نقطه در نظر گرفته می‌شود که ممکن است این دو نقطه دو طرف یک مسیر سیال یا حتی دو مخزن بزرگ برای ذخیره سازی گاز و سایر میعانات باشند. تفاوتی که بین این دو طرف وجود دارد، به عنوان فشار تفاضلی یا اختلاف فشار معرفی می‌شود.

به عنوان مثال در فیلتر های تصفیه گاز خشک ،با توجه به اینکه در سیستم این فیلتر از المنت های مخصوص استفاده می شود برای اینکه اختلاف فشار و افت احتمالی فشار گاز ورودی و خروجی را کنترل کنند از گیج اختلاف فشار یا فشار سنج تفاضلی (Differential Pressure Gauges) استفاده می شود.

در یک سیستم پالایشگاهی نیز که چندین مخزن به کمک لوله کشی به هم متصل هستند و باید اختلاف فشار مشخصی داشته باشند،گیج اختلاف فشار بین این دو سیستم قرار گرفته و اختلاف فشار بین آنها را نشان می‌دهد.

اگر اختلاف فشار بین دو نقطه صفر باشد و در واقع تعادلی باشند، عقربه به هیچ سمتی حرکت نمی‌کند. این گیج با گیج های فشار و همینطور ترانسمیتر های فشار تفاوت دارد.

مجموعه ایران ولو با بهره مندی از توان مجموعه های تولیدی داخل کشور و تامین کننده های قوی صنایع نفت و گاز ، آماده فروش گیج اختلاف فشار|دی پی گیج به همراه منیفولد با قیمت و کیفیت رقابتی به شما می باشد،میتوانید از کارشناسان فروش ما راهنمایی بخواهید.

[contact-form-7 id=”206″ title=”بدون عنوان_copy”]