فروش و تامین قطعات بال ولو فلنجی گازی

فروش و تامین قطعات بال ولو فلنجی گازی|سیت اینسرت PTFE ، بادی ، اورینگ ،سیت ، ترنیون ، کلوژر  و قطعات ماشین کاری  از سایز 2 اینچ تا 16 اینچ

بال استیل 316 | st st 316

خواص این آلیاژ مشابه استنلس استیل 304 است با این تفاوت که استنلس استیل 316 در دماهای بالا قوی تر است. مقاومت در برابر خوردگی، مخصوصاً در مقابل سولفوریک اسید، هیدروکلریک اسید، استیک اسید، فورمیک اسید، تانتاریک اسید، کلرید های سولفات، و آلکالین بسیار بالا می باشد.آلیاژ استنلس استیل 316 شامل مولیبدن در ساختار خود می باشد. این عنصر مقاومت عمومی در برابر خوردگی را افزایش داده، مقاومت خوردگی حفره ای در برابر محلول های دارای یون کلر را بهبود بخشیده و استحکام در دماهای بالا را افزایش می دهد.گرید استنلس استیل L316 آلیاژ اصلاح شده با درصد پایین تر کربن جهت به حداقل رساندن ته نشینی کاربید های مضر در جوشکاری می باشد.استنلس استیل 316 و L316 مقاومت در برابر خوردگی بهتری نسبت به استنلس استیل 304 از خود نشان می دهند.

این آلیاژ ها مقاومت در برابر حفره ای شدن و مقاومت خوبی در برابر اکثر مواد شیمیایی درگیر در صنایع کاغذ، نساجی و عکاسی دارند.در محیط های حاوی کلر و آلوده دریایی، آب های شیرین، تولید لوله، ساخت مخازن، صنایع پتروشیمی، صنایع کاغذ و خمیر کاغذ، کنترل آلودگی، صنعت نفت و هیدرومتالورژی

 

بال فورج  A105  با پوشش ANP

فولاد A105 از دسته آلیاژهای خاص و سوپر آلیاژها بوده که در استاندارد آمریکایی با همین نام فولاد A105 معروف می باشد.این فولاد دارای ترکیب شیمیایی %0.35 کربن، %0.35 سیلیسیوم، در حدود %0.6 الی %1.05 منگنز، %0.04 فسفر و %0.05 گوگرد می باشد. مجموع مس، نیکل، کروم، مولیبدن و وانادیم باید از 1.00% کمتر باشد. استاندارد ASTM A105 بیشتر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و برای تهیه پیچ و مهره ها استفاده می گردد.فولاد A105 را شاید بتوان یکی از پرکاربرد ترین فولادها در صنایع نفت و پتروشیمی دانست.

 

 

مجموعه ایران ولو به عنوان نمایندگی فروش اینترنتی محصولات ساخت ایران افتخار این را دارد تا نسبت به فروش و تامین قطعات بال ولو فلنجی گازی و لوازم یدکی مورد نیاز انواع بال ولو فولتینگ و ترنیون  از سایز 2 اینچ تا 16 اینچ در خدمت شما باشد.جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و نحوه سفارش گذاری ، از کارشناسان فروش ما راهنمایی بخواهید .

[contact-form-7 id=”206″ title=”بدون عنوان_copy”]